راهنما
برنامه ریز و مشاور مالی خانواده

يک قرار ملاقات با مسئول يکي از پرورشگاهها گذاشتم. روز موعود رسيد و سر ساعت 9 صبح در محل حاضر شدم. بعد از آنکه به دفتر مسئول پرورشگاه راهنمايي شدم، در آنجا با خانم ميانسالي مواجه شدم که با مقنعه مشکي و مانتوي خاکستري پشت ميزش نشسته بود. وقتي مرا ديد با صدايي ضخيم و لحني بسيار جدي گفت: چه فرمايشي داريد؟ من با لحني آرام و مؤدب که سعي مي‌کردم گرم هم باشد با لبخند گفتم: معذرت مي‌خواهم که مزاحم شما شدم، مي‌خواستم پنج دقيقه وقت با ارزش شما را بگيرم و در ارتباط با شغلم که مطمئنم براي مجموعه شما منافع بي شماري دارد توضيحاتي بدهم.

                                            

جهت استفاده به ادامه مطلب مراجعه فرماييد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

 

سرمايه گذاري در بانک بهتر است يا در بيمه عمر؟
شما چه فکر مي کنيد؟             

جهت استفاده به ادامه مطلب مراجعه فرماييد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

بيمه هاي عمر برخلاف بيمه هاي ديگر مانند بيمه شخص ثالث و بدنه اتومبيل، بيمه ساختمان، بيمه تکميلي و غيره و غيره و غيره .... هيچگونه هزينه اي براي خريدار ندارد.
خوب توجه مي کنيد، بله خريد اين نوع بيمه نامه ها هيچگونه هزينه اي براي شماي خريدار ندارد.  يعني براي خريد بيمه‌نامه ‌عمر پولي نمي بپردازيد؛ بلکه شما در واقع پول را از يک جيب خود برمي‌داريد و در جيب ديگر مي‌گذاريد! يعني به اجبار، ذخيره مي‌کنيد و پس از مدتي کل سرمايه جمع‌شده را دريافت خواهيد کرد. پس بيمه‌نامه ‌عمر براي خريدار هيچگونه هزينه‌اي در بر ندارد!




ارسال توسط محمد

 

طلا سرمايه گذاري خوبي است، شما مي‌توانيد هر ماه 50 هزار تومان طلا بخريد و آن را نگه داريد، فکر مي کنيد تا 10 سال ديگر چقدر در طلا سرمايه گذاري کرده ايد و نرخ طلا آن موقع چقدر است؟
شما تا آن موقع 6 ميليون تومان در طلا سرمايه گذاري کرده ايد. اگر در آن زمان اتفاقي براي شما بيافتد که ديگر نتوانيد به اين روند خريد طلا ادامه دهيد، سرمايه گذاري تان آنقدر شده است که از لحاظ مالي شما و خانواده تان را تامين کند؟ واقعاً نمي دانيد. شايد قيمت طلا زياد رشد نکند و يا قيمت پايين هم بيايد و ....
اما حالا يک راهي بسيار بهتر را به شما نشان مي دهم. خوب توجه کنيد:

 

جهت استفاده به ادامه مطلب مراجعه فرماييد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

1- در بيمه تامين اجتماعي شما بايد حداقل 30٪ حداقل حقوق ماهانه مصوب را به سازمان بيمه بپردازيد، در حاليکه در بيمه عمر نحوه پرداخت (ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه) و ميزان پرداخت به تصميم خودتان بستگي دارد و نيز مي توانيد هر سال نحوه ميزان آنرا تغيير دهيد.

 2-  در بيمه تامين اجتماعي معلوم نيست در انتهاي 30 سال چقدر مستمري خواهيد گرفت در حاليکه در بيمه عمر براساس ميزان حق بيمه پرداختي تان همه چيز شفاف است و ميزان مستمري در انتهاي قرارداد بيمه کاملاً مشخص است.

 3- در بيمه تامين اجتماعي، هرگاه حادثه فوت و يا از کار افتادگي براي شما رخ دهد بيمه حداکثر مي تواند درصدي از مستمري را (براساس سنوات پرداخت) به بازماندگانتان و يا خودتان پرداخت نمايد. در حاليکه در بيمه عمر براساس ميزان اندوخته شما از 25 تا 100 برابر به شما يا بازماندگانتان خسارت خواهد پرداخت.




ارسال توسط محمد

بيمه عمر از نان شب واجب تر است.
 
ابتدا قبل از آنکه وارد بحث اصلي شوم، کمي از مزاياي اين نوع بيمه صحبت مي‌کنم.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرماييد



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

امام علي(ع):

هر دانشي که خرد آن را تاييد نکند، گمراهي است.




ارسال توسط محمد

قبل از آنکه رقبا از شما پيشي بگيرند و شما را نابود سازند، شما افکار جديد را پذيرا باشيد و در جذب و بومي‌سازي تکنولوژي جديد پيشرو باشيد و نظام فکري جديدي را ايجاد کنيد که موجد ارتقاء پيشرفت و بهره‌وري شما باشد.

براي پيگيري به ادامه مطلب مراجعه نماييد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

امام علي(ع):

ضروري‌ترين دانشها براي تو آن است که در برابر عمل بدان مسئول باشي.




ارسال توسط محمد

امام علي(ع):

خردمند کسي است که هر چيزي را بر جاي خود نهد و نادان، برخلاف اين است.




ارسال توسط محمد
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 447
بازدید ماه : 818
بازدید کل : 36541
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1

free counters
این سایت را حمایت می کنم